Nslhntkn bizde olmuştu atopic dermatit demişti cildiye. Sizde götürün genellikle deterjan dan oluyor, yumuşatıcı kullanmayın doğal toz sabun deterjan kullanın ve sürekli nemlendirici sürün bize Bioderma nın kremini yazmıştı, sabah akşam kullandık 5/6ay sonra geçti. Birde yediklerinize dikkat edin emziriyorsanız.