Kızlar bebeğim 3 aylık bikaç gündür çişli bez sayımız 1 ya da 2 şeklinde ve sürekli emmek istiyor emip uyuyor beşiğine koyarken tekrar uyanıyor kucağıma alıuorum sallıyorum uyumuyor emzirmeye kalkınca yine emiyor saatlerce emiyor bu sekilde çok yoruldum uykusuzum sizce doymuyor mu mama takviyesine başlamalı mıyım