Valla bize de doktor doldur suluğa içebildiği kadar içsin dedi 3. ay kontrolünde . O zamana kadar çay kaşığı ile arada veriyordum.
doktorun kim bilmem ne diyecekler için Ankara medicana international hastanesindeki doktor dedi. Takip eden doktorumuz şuan başka ama su verince daha iyi oldu bence.