Prensesannesi38 İlla kardeşi olmalı mı bebeğime haksızlık ediyor muyum bilemiyorum ama ikinci çocuk düşüncesi bana göre değil 😕 yalnız mıyım ?
kubra2608 Prensesannesi38 bende istemiyorum bana göre de değil pek ama kızım çocukları çok seviyo çok mutlu onlarla sıkılıyor evde tek hep tek kalacak olmasına karar veremedim eşim de istiyor zaten bakalım 😅
yareninannesii Prensesannesi38 kesinlikle aynı fikirdeyim şu devirde en ideal olanı tek çocuk bence ama herkesin kendi tercihi sonuçta
Zeynebinannes Prensesannesi38 bende o şekilde düşünüyorum hep bir tane istiyorduk eşimde bende çok şükür kızım 4. Ayını bitirmek üzere şu devirde çok zor önceden öyle veya böyle büyür diyorlarmış ama öyle olmuyor maalesef herkesin kendi fikri saygı duyarım tabi. Bugün haber izlerken fox tv de bir kadın çıktı 3 tane çocuğum var en küçüğüm 4 yaşında evde tek bırakıp işe gidiyorum diyor. Durumlar bu şekildeyse neden 3 tane çocuk yapılır bilmiyorum gerçekten yazık günah 😐 maddi olarak durumu çok iyi olup psikolojik olarak manevi olarak da tek çocuk isteyebilir insan dediğim gibi herkesin kendi fikri ☺️
Araseymen Prensesannesi38 bir oğlum var dünya tatlısı birde kızım olsun cok istiyorum tabi allah ne verirse başım gözüm üstüne.bazen sıfırdan baslamak beni cok korkutuyor cocuk dediğin 1 günde 1 ayda büyümüyor ama gel gör ki oğlum bu dünyada bizden sonra tek kalsin istemiyorum insan eşiyle bile sorun yaşasa kardeşiyle dertlesip paylaşıyor artik dost diye biseyde kalmadi.bu dünyada en güzel miras kardeştir iyiki kardeşlerim var 😍
Prensesannesi38 Araseymen bu devirde para bence herkesin dostu her kardeşte bir olmuyor bunuda unutamıyorum malesef nice kardeşler var kanlı bıçaklı tabiki çok güzel kardeşliği olanlarda var ama devir öyle bir devir ki kardeş kardeşi tanımaz olmuş
giedzemiz2801 Prensesannesi38 tek çocuğuma yetebilmek istiyorum ,bütün varımla yoğumla ,bende tek büyüdüm ,bu devirde bu ekonomi de bu zorlukta iki çocuk çok zor, maddi durumun çok iyi olmalı bence ,çocuk başlı başına maliyet çünkü doğumundan evliliğine kader .
GiybetReis Prensesannesi38 bır bebege kardeş gerekmez. Öncelikli iyi bir gelecek gerekir. Anne baba ikinci bir cocuga maddi manevi ebeveynlik yapabilecekse “ kardeş” değil 2. Cocuk düşünülmeli. Yani benim düşüncem bu😊🌸 ben ancak 1 cocuga annelik yapabilirim. Maddi gücüm yetsede manevi olarak yetebileceğimi düşünmüyorum. Bende eşimde tek cocuguz. Kızımda tek olacak nasipse 😊😊
2015 Prensesannesi38 bende hep tek çocuk taraftarıydim eşim çok istedi ikinci çocuğu kardesi olsun senin kardeşin çok bak ne güzel dedi durdu oldu da fakat çok yıpratıcı bide çalışan bir anne olarak çok zorlanıyorum bu devirde iki çocuk büyütmek Zor maddi anlamda bı sıkıntımız yok şükür ama hem çalış hem evi idare et hemde çocukları zor
elcn4139 Prensesannesi38 bana görede degil zaten ortalik cok fena hersey cok pahali. 1 tane olsum en guzelleri en kalitelileri onun olsun neyim var neyim yok ona kalsin. bu devirde zor.birsuru yapip uyduruk bakmaktansa boyle yeterli
Prensannemm Prensesannesi38 benim de kafamda bu düşünce var sanırım ben ikinci çocuktan korkuyorum ha olursa Hayırlısı ile olsun Allah tan gelene bişey diyemeyiz bide yeni girdo yaşına en az 4 yaşını doldursun diyorum Hayırlısı olsun insAllah 🥰
Yorgunanne07 Prensesannesi38 sana gore.oyle ama ileride size Allah başından eksik etmesin sizide bisi oldu farzet tutunacak başını omzuna koyacak iyi.kotu. gününde yanında olacak kardeşi olmasinmi bak Bnm.anne babam küçükken oldu beni abim evlendirdi
Damla0x Prensesannesi38 ya çok özel bir soru bu aslında , sadece tek savunduğum düşünce şudur ki , sırf birinci çocuğun bir kardeşi olsun diye ikinci çocuğu yapmak , ikinci çocuğa büyük haksızlıktır aslında ☺️ yani ilk çocuğun bir kardeşi olsun diye değil de gerçekten isteyerek ve içten gelerek yapılmalı bence 🌿