Benim oğlumda 10 aylık ve ikimiz yatıyoruz eşim de aynı odada yatıyor 5-6 aydır bu böyle ben hiç şikayetçi değilim ama eşim artık beni unutcan diye tripleniyor zaten belli bi zamandan sonra yatmak istemicek şimdilik ben keyfini çıkarıyorum daha uzun ve daha huzurlu uyuyor ☺️❤️