Bebeğim alerjik bir bebek rota aşısının 1. Dozundan sonra öğrendik alerjik olduğunu 5. Ay da ikinci dozumuz vardı alerji doktorumuza sorduğumda yaptırabilirsin bir sorun olmaz dedi ama alerjik bebeklere de yapılmaması gerekiyor deniliyor hangisine uyacağımı şaşırdım kaldım sizler ne yaptınız ?