Kızlar merhaba geçen ay spiral taktırmayı düşünüyordum kızım 6 aylık öncesinde taktıracaktım aslında ama ilçede yaşıyorum ve burdaki hastaneye pek gitmedim memlekettede adetime denk gelmedi şimdi bu ay taktıcaktım ama hala adet olmadım emzirmeden kaynaklı diye düşünüyorum ve sadece 2 kere birlikte olduk eşimle geri çekilme yöntemiyle ve o ben eminim aksi bişey olmadığına diyor.ilk adetim Ağustos’un 2 sinde olmuştu sonrakiler 20-23-25-23 şeklinde ama ayın 29 u oldu hala olmadı acaba ne kadar gecikme olablr hamilelik olduğunu düşünmüyorum ama yinede tabi emin olamıyorum .