Kızlar çocuğum 25 aylık. İkimizin de hazır olduğumuza ikna oldum ve Bugün tuvalet eğitimine başladık. Sabah bezi attık beraber bay bay yaptık. Tuvalete götürüyorum oyalanıyor ama yapmıyor. Sürekli dışarı yaptı kaçırdı bugün daha tuvalte yapmışlığı ypk ilk günden çok yoruldum ve canım sıkılıyor. Pes etmek istemiyorum. Sizler ne tavsiye edersiniz ?