Cansudefne20 Selam anneler, kızım nezle gibi bişey atlattı şimdi 10 gündür burnu tıkanıyor devamlı burun açma operasyonu yaşanıyor her akşam ve sabah her seferinde aşırı ağlıyo :( doktor pantpas dışında bir şey önermiyor sizin var mı bulduğunuz bir çözüm
Kuzeybabyy Cansudefne20 turuncu sterimar sprey sadece sıkıyorsunuz akıyor ve burun açılıyor yatarkende cold mix damla damlatıp beze veye yakasına uyutuyorsunuz burnu açılıyor bu ikisi en iyi gelen şeyler biz o burun tıkanma kabusunu üç hafta yaşadık 🤷🏽♀️
Huelya Cansudefne20 bende cold mix kullandım yatağına birkaç damla burun açma işlemi şırınga ve izotonik suyla yıkama şeklinde sık sık ağlaya ağlaya yaptık ne yazık kı tıkanıklık döneminde yastık kullandık normalde 2 yaşında hala yastıksız yatar bu yöntemleri hepsini doktorumuz önermişti
Kuzeybabyy Cansudefne20 rica ederim geçmiş olsun ❤️🩹 soğanı ikiye kesip üzerine altı yedi tane kara fil batırıp odasına koyun oda çok iyi geliyor karanfilsizde olabiliyor
Cansudefne20 Kuzeybabyy ya çok ağlıyo burnunu açarken bide 3 4 kez yapıyoruz yine tam açılma olmuyor artık ne yapcağımı şaşırdım
Kuzeybabyy Cansudefne20 aslında canları acımıyo ama sevmiyorlar işte bizimkide kıyameti koparıyor ama artık yapmıyorum dediğim sprey çok iyi
Cansudefne20 Huelya evet yastık iyi geliyor bende onu farkettm.. cold mixi de alalım bakalım inşallah işe yarar