Arkadaşlar yardıma ihtiyacım var. Bebeğim doğru düzgün gündüz uykusu uyumuyo uyutuyorum 5 dk sonra ağlamaya başlıyo. Önceleri iyiydi gündüz emip uyuyordu sadece akşam 8-11 arası sürekli ağlıyordu idare ediyordum Şimdi huzurlu olduğu bi an yok uykudan uyanıyo emziriyorum Ondan sonra yine mızmız mız Akşamları daha da felaket sanki etinden et koparıyorlar avaz avaz ağlıyo kucağa almak sallamak hiç bişey kar etmiyo Gece uykusuna genelde 1 civarında geçiyo O saate kadar yarım yamalak 5 dk uyuyo kalkıyo ağlıyo ağlıyo Önceleri gaz diyodum şimdi büyün gün aynı olunca ne diyeceğimi şaşırdım Benimle aynı durumda olan veya önerisi olanlar varsa cevap bekliyorum Bu çocuğun ne derdi var anlamadım ikinci çocuğum ilkinde böyle bişey görmedim