Gullcann canselcalgn Gayet iyi canım. Tabi oğlum kolik değildi bizde çok işe yaradı. Kolikse daha etkili birşey daha gerekebilir belki. Şimdi 5,5 aylık ek gidaya başladık biraz veriyorum arada sıkıntısı olmasın diye olmadi şükür🌸
Wolverine canselcalgn ağrısı azalırsa rahat uyur. Çok kullandım oğluma metsil ben şuan 21 aylık hala arada gazı oluyo alsam mı diye düşünüyorum hatta
Wolverine ogr_anne93 sab simplex ile içeriği aynı yalnız 😏 bünye ile alakalı ama. Düzenli kullanıldığında damlalar ağrıyı hafifletir.
ogr_anne93 Wolverine Orasını bilemem. Kullandığımda hiçbir işe yaramadı üstüne çocuk gazı çıkartırken daha çok sancılandı. Sab simplex ilk kullanımda bile fark etti sancısı vs hiç kalmadı. Rahatça uyuyor bebeğim