Bebeğimi şimdi emzirdim ama gazını çıkartmadım uyanır diye. Yüz üstü koydum uyuyor. Bir kez daha böyle koymuştum kendisini uyandırmamış rahatça uyumuştu, ama gündüzdü. artık kendisini kurtabilir diye düşünüyorum. Sizce hala riskli mi gece yüz üstü uyuması 🤔