Kızlar 2 yaş sendromu mu acaba başına gelen eden varsa yardim lütfen. Oğlum geceleri uyku terörü yaşıyor onun yanında artık sanki gündüz bile yaşıyor. İnat sinirli ve sürekli ağlıyor yapma etme hiç diyemiyorum. Biraz kuralci bi anneyim ama gerçekten çok zor bi çocuk herswyine tamam desem daha onu alınmaz. Pedagogtab randevu alicam bu şekilde doktor desteği alan oldu mu? Durumu özetlersek sabah uyanıyor ağlama krizi istediği olmazsa bina ayağa kalkıyor sabah sabah mesela oyuncak ulaşamadığı bir yerde onu verene kafar kıyamet versen yine memnun değil yine kıyamet. Öğle uykusu tam bir kabus uyanıyor yine mutsuz. Ya çevresine ya kendine zarar verilen şeyler yapıyor izin vermeyince kriz arkasından sakinleşmeme nefessiz ağlama nefes alamama katılma sonrası gelen öğürme ve kusma üzerini değiştirmeye izin vermediği için yine kriz elindekileri kendini yere atma yay gibi kaskatı kesip ağlama ancak canı yanana kadar durmadan ağlama ne kucak istiyor ne yerde olmak bilincini kapatıp ağlıyor ben çaresiz çırpınıyorm sarılıyorum öpüyorum yok bazen can dayanamıyor bağırıyorum dur artık diye oturup onunla ağlıyorum. Akşam babası gelince ayrı bir kriz babaya aşırı düşkün işte gelmiş adam seninle oynamak istiyor yok yine kendini atma paralama. Zor bela gece uykusu sonrası sabaha karşı uyku terörü ve sabahlamak uykusuz bir anne baba sürekli ağlayan bir çocuk. Psikolog veya pedagog bu şekilde destek alan öneren birileri çıkar mı