Kubicim Merhaaba arkadaşlar. 9.5 aylık kızım var. Bugün az bişey cennet hurması yedi. Sonrasında vücudunda kızarıklıklar çıktı. Alerjimi yaptı acaba
huzunkovankusu Kubicim yapar canım, benim oğlumda çok yaptı. Poposu komple pişik olmuştu. Her besin alerjik olabilir.
Fitifiti Kubicim Ah benim pıtırcığımın popişini de o mu kızarttı acaba. Akşam çok fazla pişiği vardı. Öncesinde cennet hurması olan meyve karışımı yapmıştım. İyi oldu bunu okuduğum,gözlemliyim bundan sonra.
huzunkovankusu Kubicim alerjik mi normalde de? Bi süre ara verin. Ama ne derecede alerjisi bi doktora danışmanızda fayda var
huzunkovankusu Kubicim canım hemen nemlendir varsa bepantol sensiderm yoksa normal kremle ya da mustela stelatopia bunlarla da geçmezse kortizonlu krem gerekir 😔
Kubicim Fitifiti benim kuzumun kasıkları ve sırtında oldu benek benek. Rutin yediği şeyler yedi. Vitaminli diye hurma verdim. Sonrasında bezini değiştireyim dedim şok oldum. 😞😞
Fitifiti Kubicim Evet evet benimkinin de kasık ve pipisine kadar pişik olmuş. Krem sürdüğüm anda emiyordu düşünün. Eğer suçlu hurmaysa bilmek gerek. Oldukça da faydalı bir meyve,güzel yiyor diye seviniyordum. Tüh 🙁
Eren18 Kubicim ay benim de oğlumun yüzünde sivilceler oldu katı diyetteyim listede yasak değil diyor ama bence o yaptı dün yemiştim hemen yaptı bende yemeyeceğim patlıcan da da yaptı demekki alerjikmiş