Süt ürünleri ve yumurta alerjisi olan bebiş annesiyim. Tatlıya keke hasret kalmıştık ki çok güzel bir tarif buldum. Benim gibi çok anne olduğunu bildiğim için burda paylaşmak istedim. Misarifim de bayıldı bu keke😋
1,5 su bardağı un
2 paket kabartma tozu
2 yemek kaşığı kakao
1 su bardağı şeker
1 su bardağı içme suyu
Yarım su bardağından biraz fazla sıvı yağ
Malzemeleri yazdığım sırayla eleyerek karıştırıyoruz. Sonra su ve yağını ekleyip çırpıyoruz. En küçük borcam kalıpta 180 derecede önceden ısıtılmış fırına veriyoruz bu kadar 😊😋 pofidik çok güzel bir kek oluyor.
Not : vanilya da eser miktarda süt ürünleri ve yumurta içerebilir yazıyor arkadaşlar. Kabartma tozunu araştırdım ama yok diye biliyorum o yüzden sadece iki paket kabartma tozu koydum şüphede kalırsanız araştırarak kullanın. 🤗