Cok cok cok inanılmaz kötüyüm sinirlerim harap olmus durumda ve bagırıyorum bazen 😢🥶 ya o kadar degıstı kı anlatamam 2 yas sendromu dedıklerı sey bu mu??? Bu ay olmaya basladı. Benı aglatcak kadar sinirlendiriyo dişlerimi ellerimi sıkmaktan bi hal oldum sizde durumlar nasıl? Nasıl bas etme yontemleriniz var?