Merhabalar, 4.5 aylık bebeğim var. 0-18 ay Oto araç koltuğu araştırıyorum. Kullanışlı, kaliteli, rahat ve tabiki güvenli bir model bakıyorum. Benim beğendiğim modeller Besafe izi turn 360° ve Peg Perego Prima Viaggio 360° modelleri oldu.
Siz neler kullanıyorsunuz? Memnun musunuz veya alırken dikkat etmemiz gereken şeyler nelerdir?
Herkese iyi akşamlar şimdiden, umarım bebisleriniz uyumuştur. :))