[silindi] bende adanada yaşıyorum. Doğalgazı açtık ama çok düşük derecede evin içi sabit 24 derece. Geceleri 23 oluyordur. Kolsuz yada ipli zıbın giydiriyorum üzerine de alt üst takım. Pikesi var 4 e katlayıp üstünü örtüyorum. Kolları dışarda kalıyo, üşümüyo tam ideal oluyo. Oda ısısına göre klimayı çalıştır. 22 den aşağı düşüyorsa sabit 22 de tutacak derecede açın. Her bebek farklı benimki sıcağı sevmiyor. O yüzden fazla bir şey örtemiyorum üzerine terliyor hemen. Kendi bebeğine göre ayarlarsınn