AhmetEnsarAnnesi Sezeryen sonrası hangi ilaçları kullandınız ne kadar süreyle kızlar bende hem üşüme hem aşırı terleme var sürekli isilik oluyorum vücudumu tanıyamaz oldum 🥴🥴
Alpitom AhmetEnsarAnnesi doktorunuz yazmadı mı? Buradan ilaç ismi vermek yanlış olur ama 10 gün ilaç kullandım ben
Unknown AhmetEnsarAnnesi Lohusa döneminde genelde terleme oluyor ama diğerleri için bi kan değerlerinize baktırsanız iyi olabilir. Sadece demir ilacı verdiğini hatırlıyorum. Onu da çok dikkatli kullanamamıştım.
_YanakReisinAnnesii AhmetEnsarAnnesi ilk hafta antibiyotik kullandım daha sonrasında demir ilacı ve hamilelikte kullandığım vitaminlere bir süre devam etmiştim