Oglumunannesiyim Oluyor. Hastayken boğazları icin çay kasigiyla veriyorum. Tıkalıysa burnuna damlatiyorum. Kulak ağrısı için de kulağa damlatiliyormus denemedim . Ateş için ayak altina şurup corap giydiriyorum. Öksürüyorsa gogsune çörek otu yagiyla karistirip sürüyorum sıcak pamuklu bezle kapatıyorum… Kendim de bogazlarim agriyinca balla birlikte yiyorum