zeynep4545 Merhaba kızlar,happy momdan yeni geçiş yaptım sayılır.😍40 çıkmadan dışarı çıkmak istediğimizde beslenme işini nasıl yapıyorsunuz?Bir restorantta mesela
Tuba zeynep4545 emziriyorsanız emzirme örtüsü ile emzirebilirsiniz, mama veriyorsanız termos ile su alabilirsiniz yanınıza öyle mamasını hazırlayabilirsiniz☺️
AzraCemre zeynep4545 ben her yerde emzirme önlüğü kullanıyorum. Alt açma işini kendi arabasında kadınlar tuvaletinde hallediyorum.
Atesalp zeynep4545 emzirme önlüğü var onunla heryerde emzirdim açıkçası, mama da aliyor bebegim, yanimda kaynatılıp soğumuş su taşıyorum ona kaynak su istiyorum ilistirip mama hazirliyorum
Atesalp zeynep4545 zapt edememekten korkuyorsan çıktıkça alışıyorsun, baslarda yalniz çıkmazsan daha kolay olur 😊
zeynep4545 Tuba Açıkçası korkuyorum dışarı çıkmaya ya zapt edemezsem diye.Elim ayağım birbirine dolaşır mı acaba diye düşünüp duruyorum.Ama artık dış dünyanın varlığına da alışmam lazım çünkü çok sıkıldım evde.
anayimbenn zeynep4545 ilk çıktığında ya da ilk ağladığında biraz elin ayağına dolanacak ama olacak o kadar da bir tecrübe hepsi en önemli eşyalarını unutma gerisini halledersin inşallah canım
Tuba zeynep4545 yeni doğan bebekler genelde temiz havada bebek arabasında gezerken uyuyorlar ☺️ hiç korkmayın, hem bebeğinize hem size iyi gelecektir dışarı çıkmak