surass Evet. İnan bebekler hunharca kirletiyor ama temizlemesi kolay. Ben kılıfını makinaya 30 derece 800 devirde atıp yıkıyorum parçalarını da banyoya sokuyorum bazen. Ama süpürgeyle aralarını süpürüp, üstünden silince de oluyor. Ben seviyorum. Titiz de biriyimdir. Ama zorlanmadım.