BMA canım bizde yeşil kaka yapınca bebeğin geyreği batmıştır derler. Yani birisi bebeği otutturmuş canım. Bebeği yüz üstü çevirip kolları ve ayaklarını birbirine değdirirlwr. Eğer değmez se kesin geyreği batmıştır. Bu durumda yumuşatıp değdirirlwr ve kaka normale döner. Tecrübeyle sabittir.