Kızlar bebegim 68 günlük uyku düzeni oluşturmak istiyorum. Şuana kadar kucakta emerek veya pışpışlayarak uyutuyodum ama son günlerde bu durum yorucu olmaya başladı zaten oğlumda eskisi gibi kolay geçmiyor uykuya sürekli bi ağlama krizi zor sakinleşiyor, yatagına koyduktan Bi 5 10 dk içinde de uyanıyor. Bu aylarda siz nasıl uyku düzeni sagladınız, ne yöntemler uyguladınız. Uykusuzluktan ölücem 🤦♀️😴