kızım 5 aylık bu ay anne sütü yetersiz diye mamaya başlamak istedi doktor alerjisi de olduğu için neocate yazdı daha rapor çıkmamış eczaneye gittim alayım diye zaten devlet karşılamıyor dedi 5 kutu yazmış doktor 800 fala inanma tutuyor alanlar var mı devlet gerçekten karşılamıyor mu