Kızlaaaaaarrrrr, güzel annelerrrr 4 ay sendromuna yok mu bir çare, bu nasıl büyüme atağıdır çıldırıyorum 🤦🏻♀️ aşırı derecede meme reddi huysuzluk çekiyoruz. Gece uyandığında uyutamıyorum çok ağlıyor uykusuzluktan camlardan balkonlardan atıcam kendimi, fikri olan deneyen var mı yoksa bu atak bitek bize mi özel 🤦🏻♀️🥺