Uygurelif Sevgili anneler ablamın oğlu 8 aylık oldu. Ama malesef gelişim geriliği varmış hala kafasını tutamıyor oturamiyor ve atamda duramıyor. Kaldırıyorlar teleme peyniri gibi yığılıyor yere yavrum…kan alırlarken damarlarında bir sıkıntı var demişler. Kafası içinde küçük demişler. Mr istermiş doktor . Var mı başına gelen ya ??
Elifbeyzam Uygurelif Benim kızımın da kafasi küçük ayına göre ama ayakta falan duruyor o açidan bir gelisim geriligi yok Allah şifa versin inşallah 💞
ENA Benimde bilgim yok, üstte kalsın, Rabbim bir an önce şifasını versin insallah🙏 isim verirseniz ismen de okuyalım…
Blt-aslmom Merhabalar benim kızım 11 aylik ve genetik hastalığı var hipotonik bebek dediler nörolojiye götürdük bizim genetik sonuçları istedi birde mr istedi sonra gelişme geriliği var kilo almıyor 6 buçuk kilo metebolizma doktoruna götürdük geçen boyu ve kafa yapısı ayına göre geri dedi tahlil yaptırdı 1 ay sonra çıkıcak dedi kızım çok şükür sürünüyor ayakta biryere tutunarak duruyor ayaga kalkmaya çalışıyor ama kasları zayıf olduğu için tam duramıyor hangi doktora götürdünüz acaba Allah korusun belki farklı bir sorun vardır ama inşallah herşey temiz çıkar miniğin