2 hafta önce yüksek ateşle doktora götürdüm kızımı. Rsv olduğunu söyledi doktor. İğne ilaç serum derken ateş kontrol altına alındı. Şurupla fitille bile düşmüyordu 😪 1 hafta sonra tekrarlayabilir öyle bi virüs bu demişti. Ateşi çıkarsa getir başka iğne verelim çıkmazsa kırkma ilaçları ver dedi. 3 gün önce yine ateşlenmeye başladı kızım ama 38i geçmedi hatta 38 bile olmadı diyebilirim. Burun akıntısı ve öksürükte başladı. Soğuk algınlığı ve öksürük için ilaç kullanıyoruz. Gün içinde ateşlenmedi hiç ama akşam üstü yine 37,7 filan oldu. Baya huysuzlandı gözleri çöktü anladım hemen ateşlendiğini. Tekrar götürmek istemiyorum çünkü hem ilçedeyiz hemde bronşit salgını var korkuyorum. Sorum sizlere şu. Bu ateş kaç gün sürer ? Bebeği viral enfeksiyon geçiren anneler neler yaptınız ? Nane limon ıhlamur aklınıza gelebilecek tüm bitki çaylarını yaptım(bebeğe göre olanları) tavuk suyuna çorba+paça çorbası sebze +meyve suyu sıkıp içirdim. Daha önce uzun süren enfeksiyonu olduğu için korkuyorum. İburamin cold vermişti doktor 5 günden fazla kullanılmaz yazıyor. E bu ilacın günü dolunca napıcam yarın son ya yine ateşlenirse ? Lütfen rahatlatın içimi 😪