edaninannesii Yesim-1 ben kullanıştım ondan mı bilmiyorum ama o yagla birlikte ayaklarının altına karnına sırtına doğru hep masaj yapardım rahatlardı gazını kolayca cıkarırdı
Gtfa2901 Yesim-1 lütfen bahsettiğiniz şey eğer acı elma yağıysa kullanmayın. Doktorlar bas bas bağırıyorlar çok tehlikeli bir yağ o. Araştırabilirsiniz. Hatta instagramda #acıelmyağı diye araştırırsanız uzmanların yazılarını okursunuz
Yesim-1 kucukprensinannesi gaz damlası kullanıyorum ama bi etkisi olmadı her duyduğumuzu denemekten başka çare kalmıyor
Mlkhrn Yesim-1 bebeğiniz 3aydan küçükse kullanmayın. Kendi bebek yağı ile karnına ve ayak altına masaj yapıp sıcak havlu koyabilirsiniz. Gaz damlası olarak sabsimplex işe yaradı bizde. Tavsiye ederim
kucukprensinannesi Yesim-1 bende öyleydim herşeyi Bi umut denerdim ama nafile inşallah fayda eder size