Merhaba arkadaşlar bebeğim 50 günlükken pozitif olduğunu öğrendik, cumartesi hafif öksürük başladı emmesi keyfi gayet yerindeydi pazartesi rutin kontrole gittik doktora rsv varmış korkuyorum dedim buradaki annelerden görüp, dinledi ciğerlerini ve filme bile gerek yok temiz dedi sevindim, ertesi gün bebeğim artık öksürmekten helak oluyordu ve burnu tıkalıydı acile gittik ve testi pozitif çıkmakla birlikte zatürre başlangıcı var dedi hemen tedaviye başladık evde hava ve iğne. İlk 2-3 gün öksürük iyice arttı ama sonrasında toparlamaya başladı tedavimiz bitmek üzere zor bir şekilde atlattık çok şükür, Allah tekrarından ve beterinden korusun sizler ne yaşadınız