5 ay 6 günlüğüz, 4. Ayımızdan itibaren çok zorlanıyorum. Yok, oğlumun bütün iştahı gitti. Huzursuzluğu yok ama neden böyle anlamadım. Evet damakları kaşınıyor ama bu kadar etkiler mi. Rahatlatıcı dış granülü de kullanıyoruz. Son iki ayda taş çatlasa 500 gram aldı. Bu zamana kadar sadece anne sütü ile geldik, bugün canıma tak etti gittim formül süt aldım ama yok, onu da tüketmiyor. Biberona alışık değil, sadece ucunu kemiriyor ağzında. Çay kaşığı ile verdim öyle de öğürüyor almıyor. Günde en fazla 2 kere emmek istiyor, onda da çok çok az. Gece emzirmeye çalışıyorum, onda da başarılı değiliz. Yok yani sanki açlık grevinde paşam. Ne yapabilirim, yok gösterin, imdat 🤦🏼♀️🤦🏼♀️🤦🏼♀️