Kızım 12 ay 17 günlük oldu. Yaklaşık 1 haftadır kendi 8 adım kadar atıyor ama sonra düşüyor..sinra bir yere tutunup kalkıyor tekrar yürümeye çalışıyor..Sizin bebekleriniz de böyle mi yürümeye başladı? Bazen duyuyorum bir gun kalkti ve yürüdü diyenleri..Acaba tam ne zaman yürümeye baslar dengesini sağlayıp cok merak ediyorum..Bilgisi olanlar yazabilir mi?