Meraba anneler 20 günlük bebeğim var ve sütüm çok az geliyor ikisini sağdığımda 60 anca çıkıyor göğüs uçlarım az olduğu içinde emmede zorluk yaşıyoruz sağıp çıkan sütü öyle vermeye çalışıyorum ama tabi bu süreçte mama takviseyide yapıyorum çok üzülüyorum doktorda yapabilirsin dedi ama dengeyi nasıl sağlayacağım bilmiyorum ne kadar takviye yapmam gerektiğini ya da hangi düzende gitmem gerektiğini bilmiyorum hem mama hem anne sütü nasıl eşitleyebilirim birde mamadan sonra kusuyoruz normal mi bu durumda olan ya da yaşayan tecrübeli anneler siz neler yaptınız nasıl yol izlediniz