Aybarss03 öncelikle hayırlı olsun diyelim🙏🏻 Ben de 3buçuk aylıkken yaptırdım,ilk birkaç saat mızmızlığı vardı çişini falan yaparken biraz ağladı ama sonra geçti hiç huzursuzluk yapmadı. Atlattık gitti bile,darısı başınıza inşallah sıkıntısız geçirirsiniz🙏🏻💕