Eda639 Kullanan var mi 14 aylık bebeğim icin almak istiyorum malum havalar soğudu dışarı çıkamıyoruz . Doğalgaz borusu var holde bağlanır mi sizce o boruya
Deletedmom5284 Hayır doğalgaz borusu olmaz, birde plastik önermiyorum kızım onda ters döndü kemer olmasa çakılıyodu yere misafirlikteydik onların salıncağıydı, ben düşeceğini tahmin ederek evime bez olanlardan almıştım çok memnun kaldım
Deletedmom5284 Eda639 rica ederim inşallah çok sever bebiş bende birde küçük kaydırak aldım onada bakın ebebekte 110 TL falan 🥰