Miniminimini 14 aylık kızım 8100 gram,ilerdeki sağlığı için bence mamayı kesin sadece anne sütü ve ek gıda alsın ek gıda dönemine gelmiş zaten mama kullanmanıza gerek yok bence sütünüz yeteri kadar besliyordur bence.Maşaallah diyelim ama bencede kilosu çok fazla obezite olmaması için dengeli bir beslenme programı hazırlanmanızı öneririm