Kızlar bir sorum olacaktı
çocuğumu özelde doğum yaptım bundan sonra çocuk doktoru kontrollerini devlette devam ettirmek istiyorum. çocuk doktoruna ilk ne zaman randevu almalıyım, ne demeliyim, ne için gitmeliyim,
bir rahatsızlığı olunca mı gitmeliyim, yoksa gitmem gerekiyor mu herhangi bir tahlil için?