Berilsmom46 Ahh biz de o levele atlasak ne güzel olurdu kızım 2 aylık benim yardımımla yapıyor gazını o da altını açınca 😐
Ciglipaf incece_1 halimize tabi ki. Ben de gazdan şikayetçiydim de gazını yapamıyor diye. Artık bizleri ne hallere soktularsa yapsa bişey mi var diyoruz yapmasa bişey mi var diyoruz ☺️