gamzeogi canım doktor su şekilde söylemişti’‘ genelde çok büyük ihtimalle ilk 10 15gun ağlamaları acliktandir,gazdan değildir.’' ama mesela benim bebeğimde ilk hafta başladı ve baktı evet gaz idi bizimkinde. Genelde çok büyük bir çoğunluk ile aç,süt yetmiyor diye dusunulurmus . Ama bu genelin istisnaları var. Emerken yutup yutmadigina bak gırtlağına.sen anlarsın yetiyor mu var mı yok mu, evham yapma canım benim 🤗
Bir de karnına dökün taş gibi mi, bacaklarını karnına doğru çekiyor mu başını geriye doğru yay gibi atıyor mu bunlar gaz belirtisi dir. Yine bebiş ikinarak açlıktan da ağlar,ama anne ayırt eder sanırım ben ayırt etmiştim. Doktor u aradığımda acliktandir o dedi ama götürdüm gaz çıktı 😅