Silaa06 ay vallahi ya madalya takalım eski hali gibi incecik diye. Böyle bir tayfa var burada insanı kendine kötü hissettirmeye çalışan anlamıyorum yani onun olmamış olabilir de sezaryen göbeği diye bir gerçek var yani. Eski formuna dönmesi de o yüzden pek inandırıcı gelmedi çok iyi bir spor hayatı olması lazım ya bakalım.. Bu arada bende muzdaripim korse de kullanamadım ben sıcakta bunalttı oğlum 5 aylık göbek te normal göbek olsa sarkık en sinir olduğum🤦♀️🤦♀️