Alyaaamom Kızlarrr Sezeryan sonrası gaz çıkarmak için en etkili yöntem nedir sabah 9 da ameliyat oldum ama hala gaz çıkmadı
Seda__nrr Alyaaamom bol bol rezene için iki bardakta anason çayı için ve bolca yürüyün hem gazınız çıkar hem tuvalete çıkarsınız bide hastanede merdiven inip çıkın
masal2323 Alyaaamom canım hemşirelerden magnezyum iste magnezyumdu yanlış hatırlamıyor isem zaten onlarda bilir toz şeklinde içer içmez ishal olmuştum doktor büyük tuvaletini de yapsan tmm olur demişti
1ana_2evlat Ben kayısı suyu icip bayaaaa yurumustum. Sabah sezaryen oldum aksam cikti gazım. 1 hafta once dogum yapmistim
yusufmertmom Alyaaamom hoşaf falan hiç bişey işe yaramadı şurup ve seruma kattıkları ilaçla da olmadı en son çara lavman yaptım kendim o rahatlattı
1bebek1annee Alyaaamom öncelikle hayırlı ve geçmiş olsun sağlıkla büyütün bebişinizi🙏🏻 Sade nescafe içmemi söylemişti doktorum bana günde en az 3 tane,şekersiz ve sütsüz. Gaz çıkarmaya çok yardımcı oluyor,umarım sizde de işe yarar. Sevgiler💕