birtutamsac Hemnike ay yargılamayın da 1 yıl 6 aylık yerine direk 1,5 yaşında yazsanız 😏 Allah kolaylığını verir inşallah
zeynepmommm Hemnike benim ki 3 yıl 2 ay vardı baya zordu bnm için üstelik bir de düşük tehlikem vardı
kokusudalin Ne kadarda hepimiz aynı anda hamile kalmışız kdjckdlsşs ben kaldım oturdum ağladım baktım her gün 3 5 post açılıyor. Dedim vardır Allah’ın bir bildiği 😂