Ben çok korkmuştum çok süt doldu göğüsler mastit olurum diye. Sağım da yapma dedi doktor. Sadece sıcak kompres uyguladım çok şiştiği ikinci gün. Biraz aktı damarlar genişleyince. Mastit de olmadım. Ama 10 güne yakın sürdü sert sert bezeler oldu önce. Onlar da geçti sonra.