Yürüteci doktorumuz önermedi, hoppala kullanıyoruz günde toplam 10 dakika filan. (Kahvaltı-yemek hazırlanken oyalansın diye 😅) Hoppala bacak kaslarını geliştirdi, faydasını gördük diyebilirim. Çitler var, ondan alan yapıyorum, tutuna tutuna baya yürüyor çok mutlu oluyor 🙈Tepelerine de renkli saç tokalarımı asıyorum, onları topluyor 😅 Anne taşıma hizmetleri yorgun 🥱 11buçuk aylığız daha desteksiz yürüyemiyoruz bakalım ne zaman Allah yürü ya kulum diyecek 😅😅