mercanmeb aşıdan sonra banyo yaptırılmaz. Bu heryerde böyledir. Çünkü bebeğin aşı yeri enfeksiyon kapabilir. Doktorlar yaptır diyebilir hergün yeni adet çıkarıyorlar. Kolundan vurulursa kolundan aşağısı yıkanabilir ama baştan aşağı koluna gelecek şekilde yıkanmaz. Zaten çocuğa birşey olsa doktorlar hangi sorumluluğu alıyor ki?