ygmr Esraabrklu memnunmusun az.evvel baktm evy baby ye.cok.pisik yapio yada.sizdirio yaMislae.uugundu fiyat olatak
Esraabrklu ygmr ya dediğim gibi cnm kimisi jenny willy süper bi bez der kimisi prima ya çok kötü der.hani ben çok beğendim açıkçası ne sızdırdı ne pişik yaptı kullanıyorum kaç paket aldım bi defa olsun keşke almasaydım demedim yani
Aleyna32 ygmr bende doğdu gunden beri kulanıyorum çok memnunum eski serisini kulanmayın yeni serisi çok çok daha iyi