Kızlar bebegim 10 aylık anne baba dede nene abla gibi kelimeleri soyleyebiliyordu. Ama tam ve net bir şekilde. Anni bababba gibi değil anne baba dede abla gayet anlasilirdi ve babildamayarak söylerdi. İki gün önce alt katimiz tadilat yapıyordu ve bende o sırada kızımı uyutmaya geçirmiştim tam dalacakken çok şiddetli ses geldi tadilat sesi ve kızım çığlıkla uyandı. Sakinleştiremedim. Sesler kesilmeyince bende cama çıkmış ve aşağıdakilere bağırmaya başladım kızım benim sesimle daha da irkildi ve bir anda buz kesti. Kaskatı oldu biraz orseledim falan bir anda kendine geldi ve tekrardan ağlamaya basladi. Sonra baktım ki diyleyebildigi hiçbir kelimeyi söyleyemiyor. Yani anni daha demiyor sadece arka arkaya birbirlaniyor. Sanki kekeme gibi. Deeedeeeediii diyor mesela. Aaaanii diyor gegegegegelll diyor. kafayı yicem. Bizde anlık korkuyla kekeme olunur derler. Sizce öyle bir şey olabilir mi. Yoksa bebeğimin büyürken ki geçiş dönemleri mıdır. Bir doktora götürsem mi sizce. Ya doktor bana gulerse boşa evham diye