eebebegimeee Doğum yapalı bir yıldan fazla oldu bu süre zarfında cok kilo aldim simdi diyetteyim bununla beraber sporda yapiyorum korse kullanmak istiyorum faydasını gorurmuyum kullanan memnun kalan var mi ve hangi marka modeller iyi acaba
Alaranaz eebebegimeee ben termal korse kullanmıştım , bekardım o zaman düğün için zarflıyordum 😂 Baya bi faydasını gördüm , 1 saat takip yürüyordum yanında tabi diyet de yaptım , baya kilo vermiştim
theAna eebebegimeee benim de biraz göbeğim kaldı. trendyoldan pentinin yarım şort gibi toparlayıcısını aldım o salık görünümü topluyor sevdim ben. Pantolonum üstüme tam oluyordu onu giyince 1 numara büyük gibi duruyor o şekilde anladım etkisini. 😅
demirboy eebebegimeee lohusalıkta kullandım şimdi zayıfladım ama yine de karnımın hafif çıktığı zamanlarda da kullanıyorum işe yarıyor
Adayildiz eebebegimeee ben spor ve diyet le düzelttim korse kullanmadım gerekte yokmus spor herşeyi hallediyo 👍
Adayildiz eebebegimeee düzenli Leslie yaptım 3 ay boyunca ilk iki ay sadece sabah yaptım sonra akşamları da gelicem bek için egzersizler yaptım ama Leslie bana yetti hiç yumusamadan herşeyden kurtuldum diyebilirim
Adayildiz birmelekannesi2 ilk önce bir mile ile başladım bı hafta kadar vücudum alışsın diye sonra 2 ye çıkarttım zamanla 3 kendine göre programlayabilirsin her hafta farklı videosunu yaptım hepsini yaptım yani ama bugün o bigun o gibi değil bı hafta düzenli bı video diğer hafta başka video seklinde
Yengecanne_ Ben normal doğum yaptığımda göbeğim resmen jöle gibi sarkıyordu.Korse gerçekten topluyor ayrıca içerideki kanlar sanki aktı gitti öyle hissettim