Taze-Anne28 Ben hasta oldum belki benden geçmiştir. Burnu sümüklü (aspiratörle çekiyorum) çok hapşuruyor ve arada öksürüyor. Ama huysuzluk ateş gibi belirtiler yok. O yüzden doktora götürmüyoruz ama neyi var ne iyi gelir fikri olan varmı
theAna Taze-Anne28 doktora görürseniz iyi olur ilerlerse buhar falan gerekebilir. Oğlum da aynı şekilde grip gibi oldu doktor erken getirmeniz iyi olmuş ilerlerse buhar verecektim dedi.
themummy Taze-Anne28 aynı durumdayız benim kızım da 7 aylık balgam ve öksürüğü vardı. Hastaneye götürmeden atlatmak istedim ama ilerledi ve tıkandı. Hastanede hava verdiler burun spreyi verdiler iyi geldi. Çok ilerletmeden götürmek lazım sanırım şimdi daha iyi
Gizoooo Taze-Anne28 canım bizimde aynısı olmuştuu ben götürdüm geniz akıntısı için ilaç vermişti bir götür istersen
Rahimesevda Taze-Anne28 malesef doktora gitmeden geçmeyen bir virüs var bnce ilermeden doktora götürün yoksa geçmiyor geçmiş olsun