Ben 20 gün önce normal doğum yaptım özellikle sabahları yataktan kalktığımda ayak altlarım sanki çok yorucu bir gün geçirirsin gezmekten ayaklarına kata sular iner ya aynı o şekilde ağrıyor basılmıyor üstüne bir saat sonra hareket ettikçe düzeliyor merdiven çıkıyorum hamileyken 25 fazla kilom varken bile bu kadar zorlanmıyordum hemen yoruluyor bacaklarım 😣😣